Известие

Collapse
No announcement yet.

Свети ми червената лампа за дюзите на 180 км

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свети ми червената лампа за дюзите на 180 км

    Здравейте, та проблема е, че колата до 180 си набира добре, но стигне ли 180 светва лампата и забива, от какво може да е проблема ?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

    http://vbox7.com/play:74e1033b0c

  • #2
    При мен се получаваше така само че на 140 км/ч и нагоре не иска грам. Смених дебитомер и ламбда и се оправиха нещата.
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #3
      Също което съм забелясал е, че колата грам не пуши
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

      http://vbox7.com/play:74e1033b0c

      Comment


      • #4
        Ако е 136 коня, започни с раздвижване геометрията на турбината и проверка на клапана
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #5
          и кък става тоя номер (сори за глупавия въпрос)
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

          http://vbox7.com/play:74e1033b0c

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщение
            и кък става тоя номер (сори за глупавия въпрос)
            ми сваляте турбото, бележите (не с маркер а с център и чук)отвивате болтовете на турбината ("топлата" част) издърпвате внимателно охлюва и вътре ще видите т. нар. "геометрия" - обръч с наредени на него лопатки.
            Предварително трябва да сте се снабдили със спрей (аз използвах "АБРО" за почистване на карбуратори) желателно голям флакон пръскате обилно докато лопатките "светнат" - трябва да могат да се движат без абсолютно никакво усилие. Проверете и клапана дали не се е "разплякал".
            п.с. забравих: Добре е това да го направи някой, който има някаква идея за какво горе-долу става въпрос, щото турбо втора ръка върви към 800 -те лева и трудно се намира
            Last edited by kiko73; d.m.y г., 11:43.
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              Щом светва лампата значи записва някаква грешка, хубаво е да се прочете тази грешка преди да се пристъпи към каквито и да е действия, но вероятно има връзка с геометрията на турбината или с нейното управление.
              _156_2,4_JTD_136hp_-EX
              156 FL 1,9 JTD 115hp "05

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                Щом светва лампата значи записва някаква грешка, хубаво е да се прочете тази грешка преди да се пристъпи към каквито и да е действия, но вероятно има връзка с геометрията на турбината или с нейното управление.
                Абсолютно! Първо диагностика, за да се видят грешките, които се записват и на база на нализа им се решава последователността от действия, които трябва да се предприемат. Всичко останало е бошлаф работа от типа "звездите ми говорят"
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Офф : малии въобще не видях, че става въпрос за дизел
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщение
                    Здравейте, та проблема е, че колата до 180 си набира добре, но стигне ли 180 светва лампата и забива, от какво може да е проблема ?
                    180 или по друг начина казано на 3500 оборота, на другите предавки на тия обороти предполагам пак светва чека ?
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Не светва само нa 4-та и 5-та предавка
                      Last edited by freekyou; d.m.y г., 06:52.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

                      http://vbox7.com/play:74e1033b0c

                      Comment


                      • #12
                        Той те питаше за оборотите - ама симптомите са ти точни.
                        На мен ми забиваше на 3000, ама това е щото съм с 6 ск. на 5 и 6 -та. При теб трябва да е някъде на 3500 на 4 и 5-та - там явно "разтоварва" клапана и не може да се върне достатъчно бързо. Преди да правиш каквото и да е си почисти турбото, ако си го свалиш сам ще ти струва само спрея - 12 лв., със същия спрей почисти и датчика за налягане - намира се отзад на смукателния колектор - в никакъв случай не ползвай парцали или механични "помощници" - само спрей. Този, който ти го казах чисти идеално и се изпарява за секунди.
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          Добре проблема се изясни, имам още една питанка ако я карам така, ще и стане ли нещо, защото ме е залегнала яко кризата, но при първа възможност ще я оправя.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

                          http://vbox7.com/play:74e1033b0c

                          Comment


                          • #14
                            Мисля, че някъде по техническия раздел Бобо беше публикувал една снимчица с една гроооозно накъдрена "геометрия" - щото като заяжда и клапана бута (нашите 136 кс клапани не работят с вакуум а с налягане) разни неща започват да се изкривяват. Ся аз лично я карах почти година така щото ме мързеше да я свалям ама като и слагах само "спортна" нафта и почти не ми забиваше
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщение
                              Добре проблема се изясни, имам още една питанка ако я карам така, ще и стане ли нещо, защото ме е залегнала яко кризата, но при първа възможност ще я оправя.
                              Докато не го видят някъде, само от форума все едно нищо не се е изяснило...
                              Като знам колко лесно се намират или оправят 136 к.с. турбините, не бих рискувал да я довърша на твое място.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X